Loading...

اخبار

از ماه سپتامبر شما نیز می توانید مالک پوشش اسکلتی Panasonic شوید

نوشته شده در : 2015/07/20 - 11:37
پاناسونیک قصد دارد تا یک پوشش اسکلتی - روباتیک را در انتهای سال جاری به فروش برساند. این لباس با نام AWN-03 برای کمک به کارگرانی که کالاهای سنگین را حمل می کنند، از طریق کاهش فشار جسم سنگین طراحی شده و در نتیجه کاهش خطر آسیب دیدگی در بلند مدت را در پی دارد.

panasonic-awn-03

 

این لباس توسط Activelink یکی از شرکت های فرعی پاناسونیک طراحی و توسعه داده است. با وزن 13 پوند، این پوشش به پشت، ران و پاهای شخص وصل می شود، و به او کمک می کند تا بتواند تا 33 پوند بار بیشتری را بلند کند.


Panasonic می گوید بهترین گزینه برای این پوشیدنی افرادی با وزن 110 تا 176 پوند هستند.

 

اندام روباتیک مسئله کاملا جدیدی نبوده و قبلا در زمینه پزشکی به عنوان اعضای مصنوعی برای سال ها مورد استفاده قرار می گرفته است. حتی اسکلت جانوران توسط ارتش و در زمینه پزشکی استفاده شده است، اما این اختراع پاناسونیک یکی از اولین مواردی است که در اختیار مصرف کنندگانی در سطح عمومی قرار خواهد گرفت.

 

panasonic-awn-03

 

Mio Yamanak سخنگوی پاناسونیک می گوید که شرکت او انتظار دارد پوشش اسکلتی یا پوشش کمک - انرژی آنها به طور گسترده ای توسط مردم در 15 سال آینده برای کلیه کارهایی که نیاز به قدرت بدنی دارند، استفاده گردد. نمونه هایی که وی به آنها اشاره کرده شامل کشاورزی، باربری، ساخت و ساز و غیره می باشد.


انتظار می رود پوشش کمکی AWN-03 با ورود در سپتامبر به بازار، در بخش خرده فروشی با قیمت تقریبی 8,000 دلار به فروش برسد.

دسته : تکنولوژی منبع : Techspot بازدید : 2536
برچسب ها : پاناسونیک گجت

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!